cool hit counter

عربی کار هشتم

عربی کار هشتم
  • آپدیت
  • نسخه 2.0
  • اندروید 5.0+
  • دسته
  • رای: 19
  • نظر: 0
محبوبیت 73% 73%

دانلود نرم افزار عربی هشتم

دانلود نرم افزار عربی هشتم گاج

شامل درسنامه و تمرین

امکان استفاده کاملا رایگان

برنامه عربی هشتم توسط انتشارات گاج برای گوشی های اندروید طراحی شده است که امکانات زیادی را برای دانش آموزان در نظر گرفته است ما قبلا در اندروید استار سایر نرم افزار های انتشارات گاج را معرفی کردیم که همه از کیفیت بالایی برخوردار بودند و تواسته بودن رضایت کاربران را به خوبی جلب کنند این بار گاج سری نرم افزار های جدیدی را منتشر کرده است که هر درس برای هر پایه به صورت جداگانه قرار گرفته است.

نرم افزار عربی  هشتم گاج به دانش آموز این امکان را میدهد تا بتواند به خوبی بر موضوعات درسی تسلط پیدا کند. در نرم افزار عربی هشتم گاج با مطالعه درسنامه روند کار را شروع خواهید کرد و سپس سوالاتی برای شما نمایش داده خواهد شد که کمک میکند درس عربی بهتر در ذهن شما جای گیرد در ادامه بیشتر با این برنامه آشنا خواهید شد.

ویژگی های دانلود نرم افزار عربی هشتم گاج:

محیط نرم افزار عربی هشتم به گونه ای طراحی شده است که حل تمرین ها به صورت بازی و سرگرمی انجام میشود تا کاربر علاوه بر یادگیری مطالب درسی احساس نشاط و علاقه نیز داشته باشد.

آموزش مختصر همراه با تصویر سازی:

یکی از ویژگی های نرم افزار عربی هشتم گاج تدریس مناسب همراه با تصویر سازی است هر بخشی از درس که برای دانش آموزش نمایش داده میشود به صورت چند بخشی بوده همانند فلش کارت ها نکات مهم را بر روی صفحه نمایش اندرویدی نمایش میدهد و برای اینکه در حافظه ماندگار شود از تصویر ها استفاده میکند که این عامل سبب میشود تا بهتر در ذهن دانش آموزش جای گیرد همچنین استفاده از این برنامه کاملا رایگان می باشد.

سوالات کلیدی و تمرین :

همانطور که میدانید بهترین حالت برای اینکه متوجه شویم درس را یاد گرفتیم یا خیر این است که از خودمان امتحان بگیریم برای این کار کتاب های مختلفی وجود دارد اما شما میتوانید به صورت رایگان بعد از مطالعه درسنامه های نرم افزار عربی هشتم گاج این نرم افزار برای شما سوالاتی را نمایش میدهد که با پاسخ دادن آنها امتیاز دریافت خواهید کرد چنانچه امتیاز شما به حداکثر نرشد شما نمیتوانید درس بعدی را مشاهده کنید پس دقت داشته باشید مطالب موجود را به خوبی مطالعه کنید.

محیط جذاب و ساده:

یکی از نکات مهم در طراحی نرم افزار زیبایی در حین سادگی می باشد که برنامه عربی هشتم به خوبی این کار را انجام داده است در حین سادگی شما در یک محیط زیبا جذاب به فراگیری درس خواهید پرداخت البته نباید سادگی هنگام کار با برنامه را هم نادیده گرفت این برنامه بسیار ساده بوده و هر دانش آموزی میتواند به راحتی از آن استفاده کند.

برسی از لحاظ محتوایی:

محتوای موجود در برنامه توسط حسین آقاصادقی جمع آوری شده و به خوبی مطالب درس عربی هشتم را در خود گنجانده است. از همه مهمتر سازنده این برنامه انتشارات محبوب گاج می باشد که سال هاست در زمینه کتاب های کمک آموزشی فعالیت دارد و با شرایط تدریس به خوبی آشنا است.

وضعیت این برنامه از نگاه کاربران:

برنامه عربی کار هشتم به صورت رسمی توسط انتشارات گاج در مارکت بازار منتشر شده است در این مدت کم انتشار توانسته بیش از 2000 نصب فعال بگیرد و امتیاز 4.1 از 5 را دریافت کنید و اکثر کاربران از این برنامه و محتوای آن بسیار راضی هستند و ظاهرا نرم افزار کمک آموزشی خوبی برای دانش آموزان پایه هفتم بوده است.

جمع بندی:

باتوجه به شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری شدن تدریس نرم افزار های کمک آموزشی میتوانند کمک خوبی به دانش آموزان باشند تا بهتر مطالب درسی را فراگیرند برنامه عربی کار هفتم گاج نیز به خوبی این امکان را برای دانش آموزان فراهم اورده است.

عربی کار هشتم
دانلود برنامه عربی کار هشتم با لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *